Artykuły
Wszystkie artykuły »
Wizualizacja a reklama

Reklama dźwignią handlu ? mówi stare powiedzenie. Ale, żeby tak było trzeba zadbać o dobrą promocję naszego produktu. Coraz bardziej popularną i nowoczesną formą reklamy są wizualizacje. Obecnie wizualizacje produktów powoli wypierają i zastępują tradycyjne zdjęcia i stają się olbrzymią konkurencją dla zwyczajnej fotografii.

Wizualizacje to trójwymiarowe prezentacje, które odwzorowują produkt. Wizualizacje produktów mogą dotyczyć tych obiektów, które już istnieją lub tych, które dopiero mają powstać. Stanowią one efektywny sposób zaprezentowania produktu czy inwestycji architektonicznej jeszcze przed przystąpieniem do jego realizacji. Grafika 3D staje się potężnym narzędziem wspierającym działania marketingowe. Wykonanie wizualizacji produktu ma wiele zalet. W porównaniu do profesjonalnie organizowanych sesji fotograficznych, które pociągają za sobą znaczne koszty, są relatywnie tanie. Dodatkowo stwarzają możliwości wyprodukowania bardzo atrakcyjnej dla potencjalnego klienta reklamy w różnych sceneriach. Także w przypadku zmiany koncepcji wizualizacje przeważają nad tradycyjnymi sesjami fotograficznymi. Można bowiem wprowadzić do nich zmiany w każdej chwili. Zorganizowanie profesjonalnej sesji może pochłaniać duże kwoty pieniędzy, a na pewno większe od tych przy realizacji animacji.

Wielokrotne składanie, montowanie, wykonywanie zdjęć i ich retuszowanie musi pociągać za sobą znaczne koszty. Dobrze wykonana fotorealistyczna wizualizacja świetnie sprawdza się w działaniach mających podnieść efektywność sprzedaży.